Sunday 25 December 2011

اگر فردی فتواهایی که جای ظالم و مظلوم را عوض می کند. حیوان باید سوزانده شود؟!

در اسلام چگونه جای  ظالم و مظلوم عوض می شود
بر اساس فتوای تمام علما و دانشمندان اسلام بخصوص شیعه از شهید اول تا سوم و تا مراجع تقلید از بروجردی تا امام خمینی ع  فتوای سوزاندن گوسفند و گاو و گوساله بد بخت مورد تاکید همگی بوده است. در این جا جای مجرم و مورد جنایت واقع شده عوض می شود جرم کننده (مجرم ) مشکلی ندارد و بنا بر فتوای اهل سنت نهایتا تعزیر (یک تا ده ضربه ) شلاق می خورد ولی مورد اغتصاب واقع شده باید سوزانده شود؟
فتوای امام ع :
حکم گوسفندی که با آن وطی(سکس) شده چیست؟
اگر انسانی با مادّه گاوی وطی(جماع) کند، خوردن گوشت و شیر آن مادّه گاو حرام است، اما نجاست نیست  چون حیوان در اثر این عمل زشت حرام گوشت می‏شود  خوردن  گوشت آنها برای انسان حرام است.
حیوان وطی شده را باید ذبح کنند و بدنش را بعد از ذبح آتش بزنند و قیمتش را از کسی که این عمل  را انجام داده است بگیرند. بچّه‏هایی که پس از این عمل شنیع، مادّه گاو مذکور به آنها آبستن می‏شود، حرام گوشت هستند و در همه این مسائل در حکم خود مادرند. ولی بچّه‏ای که در وقت وطی در شکم داشته و به آن آبستن بوده، حرام نمی‏شود و حلال گوشت باقی می‏ماند؛ بنابراین اگر واقعاً از راه یقین یا اطمینان یا قول دو شاهد مرد عادل این مطلب برای شما ثابت شود معامله و فروش گاو و گوساله‏های او باطل بوده و باید پول را به خریدار گاو برگردانید، یا او شما فروشنده را حلال کند و ذمّه وی را بری‏ء نماید.

نمونه هایی از رساله دانشمند بزرگ اسلام روح الله خمينی

۱- کسیکه آلتش را بریده اند اگر کمتر از مقدار ختنه گاه را هم داخل فرج کند، روزه اش باطل میشود ولی اگر چنین کسیکه آلتش را بریده اند شک کند که دخول شده یا نه، روزه اش صحیح است.

۲- اگر کسی حیوانی را وطی کند (یعنی از اون کارهای بد با حیوون بی زبون!!!) و منی از او بیرون آید، غسل تنها کافی است. و اگر منی بیرون نیاید چنانچه پیش از وطی وضو داشته باشد باز هم غسل تنها کافی است و اگر وضو نداشته باشد، احتیاط واجب آنست که غسل کند و وضو بگیرد.

۳- اگر کسی با اسب و الاغ و قاطر وطی کند (سکس!!!) گوشت آنها حرام میشود و باید آنها را بکشند و یا از شهر بیرون ببرند و د ر جای دیگر بفروشند.

۴- اگر کسی با گاو و گوسفند و شتر نزدیکی کند، بول و سرگین (شاش) آنها نجس میشود و باید آنها را بدون آنکه تاخیری بیفتد آن حیوان را بکشند و بسوزانند.

۵- دختران عمه و خاله بر کسیکه با مادر آنها یعنی با عمه یا خاله خود زنا کرده باشد، حرام میشوند، اما اگر به عمه یا خاله به شبه دخول کرده باشد، حرام نمی شود.

۶- اگر انسان جماع کند و به اندازه ختنه گاه یا بیشتر داخل شود، چه در زن باشد چه در مرد چه در قبل (جلو) و چه در دبر (پشت) چه بالغ باشد چه نابالغ گرچه منی بیرون نیاید هردو جنب (نجس) میشوند. ولی اگر شک کند که بمقدار ختنه گاه داخل شده یا نه، غسل بر او واجب نیست.

۷- زنی که عقد دائمی شده نباید بدون اجازه شوهر از خانه بیرون رود و باید خود را برای هر لذتی که شوهرش میخواهد تسلیم او کند و اگر در این موارد اطاعت شوهر را نکند گناهکار است و حق غذا و لباس و منزل ندارد.

۸- اگر با مادر یا خواهر کسی ازدواج نماید و بعد از ازدواج با آن کس لواط کند، آنها بر او حرام نمیشوند.

۹- اگر کسی با عمه یا خاله خود زنا کند، دختر آنها را نمی تواند بگیرد، ولی اگر دختر آنها را عقد کرده و بعد با آنها زنا کند، عقد آنها اشکالی ندارد.

۱۰- زنهای سیده بعد از تمام شدن ۶۰ سال یائسه میشوند و زنهایی که سیده نیستند بعد از تمام شدن ۵۰سال یائسه میشوند.

۱۱- اگر ملخ را با دست یا وسیله دیگری زنده بگیرند، بعد از جان دادن خوردن آن حلال است ولی اگر ملخ مرده ای در دست کافر باشد، حلال نیست.۱۲- وطی در دبر زن حائض کفاره ندارد.۱۳- زنى كه صيغه شده اگر چه آبستن شود حق خرجى ندارد.

 

No comments:

Post a Comment